zaterdag 25 januari 2014




from the SiTU-ARCHIVES



2008 – 2013


LIEVEREVOLUTIE





WAT
ECHT NIET MEER KAN IN 2014





















LANDMIJNEN














GROEN
IS GRAS ONDER MIJNE VOETEN







Aan


dhr.
M. Postma


afdeling
Groenvoorzieningen


in
de gemeente Harns,










Geachte
Heer Postma,










Groen
is gras, onder mijne voeten.” U kent dit kinderliedje allicht. Maar
de bewoners van het Grachtswalplein e.o. Kunnen dit liedje nu ook
zingen als ze op straat lopen.


Ik
weet niet of U een nieuwe frequentie hanteert of met nieuwe
apparatuur werkt, maar na de recente maai-operatie is het gras
gekortwiekt (slordig in mijn ogen) en ligt het gemaaide gras op
straat, waar het gras wortel schiet of verdroogt en verwaait.










Dit
is niet netjes en geen aangenaam gezicht. Vanzelf komt het gras in
onze woningen terecht. Zodat we ook daar kunnen zingen.






Ik
hoop dat U wegen weet te vinden, zodat ons deze overlast bespaard
blijft. Misschien is het een idee om het gras gewoon een jaartje te
laten groeien.






EIGEN
RISICO?



Het
"eigen risico"  voor de ziektekosten gaat omhoog.
Misschien tot wel 400 euro per jaar!

Voor
chronisch zieken, zoals ik, is er geen sprake van "eigen
risico", maar van een verhoging van de directe lasten. Ik
gebruik o.a. medicijnen, die op jaarbasis al 400 euro kosten. Stop ik
daarmee, dan breng ik mijn (geestelijke) gezondheid in gevaar. Dit
"eigen risico" noemen is een gotspe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten