zaterdag 22 september 2018

something to think about




WHO OWNS THE DEBT, THAT IS STRANGLING US? SiTU.




NOG NIET BEANTWOORD



Aan de leden van de



gemeenteraad



van Harns.



OPROEP



Als onderwijzer en pedagoog nodig ik U uit tot een gemeenschappelijke inspanning
ter verbetering van scholing, vorming en onderwijs voor onze jeugd. Ondanks alle inspanning is er sprake van verschraling van het onderwijs- en vormigsaanbod. Met verschraling bedoel ik niet het kolossale aanbod van vormen van afleiding. Quality-time, hoogwaardig aanbod (docenten en materieel) en individuele begeleiding worden schaars of zijn slechts beschikbaar voor enkelen.



Ik wil U herinneren aan het spreekwoord:







Wie een jaar vooruit denkt, plant zaden.



Wie tien jaar vooruit denkt, plant een boom.



Wie honderd jaar vooruit denkt, biedt zijn jeugd optimaal onderwijs.



Het water staat onze jongeren tot aan de lippen. Een diploma is al lang geen garantie meer voor werk. Er is dringend behoefte aan een Deltaplan voor onze jeugd.



Ik hoop, dat hiermee de aandacht heb kunnen richten op deze ontwikkeling. Ik verwacht dan ook, dat op basis hiervan een brede aanpak kan worden ontwikkeld. De herbouw van de Bazuin als leerwerkproject (voor oud en jong) zou hier prima binnen passen.



WELBEWUSTE ZELFDESTRUCTIE:


TEERZANDEN IN ALBERTA (CANADA).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten